
🔴 Το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ανήκει, πλέον, στον Ολυμπιακό. Το ΣΕΦ είναι «ερυθρόλευκο». Με τους ανθρώπους του Θρύλου να ξεκινούν... εργασίες, για να ομορφύνουν το Φαληρικό Στάδιο, με «φόντο» τη νέα σεζόν!
Διαβάστε παρακάτω...
🔴 Μάλιστα, οι Πειραιώτες προχώρησαν σε αλλαγή του παρκέ στο ΣΕΦ, κάτι
που έκαναν γνωστό με φωτογραφία στα social media, ενώ έστειλαν και το
εξής μήνυμα στον φίλαθλο κόσμο: «Ετοιμαζόμαστε για τη νέα σεζόν,
ξεκινώντας από το σπίτι μας».
Δείτε την ανάρτηση:
🔴 Η ανάρτηση δεν αποτελεί άρθρο του Olymp Eidisis. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην ιστοσελίδα που αναφέρεται παρακάτω. Για τυχόν παρατηρήσεις επικοινωνήστε μαζί μας: olympiakos-eidisis@mail.com